Kraj

Felix poszerza portfolio o orzeszki pieczone

Intersnack Poland rozszerza ofertę, ale na razie nie planuje marketingowego wsparcia.

Felix poszerza portfolio o orzeszki pieczone
Firma Intersnack Poland, producent m.in. orzeszków i przekąsek słonych marki Felix, wprowadza nowość – dwukrotnie prażone orzeszki z pieca.
Producent zapewnia, że nowe podwójnie prażone orzeszki nie brudzą rąk, bo nie pozostawiają na nich tłustej warstwy. Felix podkreśla, że do stworzenia nowych orzeszków wykorzystano innowacyjną technologię 2.0 roasted, która polega na prażeniu orzechów w odpowiednio gorącym powietrzu – bez dodatku tłuszczu, dzięki czemu mają być lżejsze i bardziej chrupiące w porównaniu z tradycyjnie smażonymi orzechami. Dla uzyskania jeszcze lepszego i bardziej wyrazistego efektu orzeszki Felix zostały poddane procesowi prażenia dwukrotnie. W pierwszej fazie orzechy są prażone na określony kolor bez żadnych dodatków. Uprażone orzechy są doprawiane, a następnie suszone w temperaturze 90 st. C i chłodzone.
Produkt jest już dostępny w wybranych sklepach, do szerokiej dystrybucji trafi w styczniu 2015 r. Rekomendowana cena detaliczna Orzeszków z pieca z solą Felix (140 g) to 4,99 zł. Firma pracuje nad nowymi wariantami smakowymi, ale na razie nie ma w planach wsparcia marketingowego dla produktu.