Przetargi

Fenomem wygrał obsługę marek Goodyear i Dunlop

Przetarg został przeprowadzony jesienią 2015 r.

Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. rozpoczęła współpracę z agencją Fenomem w zakresie pełnej obsługi marek Goodyear i Dunlop w mediach społecznościowych. Plan działań obejmuje prowadzenie fanpage’y Goodyear i Dunlop – wizerunkową i sprzedażową komunikację marek oraz obsługę klientów. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowywanie kreacji i copy, realizację materiałów wideo oraz sesji zdjęciowych, wdrażanie dodatkowych aktywacji dla fanów marek oraz rekomendacje strategiczne związane z obecnością marek w mediach społecznościowych.

Agencja Fenomem została wybrana w drodze kilkuetapowego przetargu, który został przeprowadzony jesienią 2015 r. Jego szczegóły nie zostały podane. Poprzednio za obsługę Goodyear Dunlop Tires odpowiadała agencja Upgrade Marketing.