Kraj

Fermy Woźniak wprowadzają nową markę jajek

Na rynku debiutuje marka Juniorkovo.

Firma Fermy Woźniak poszerza portfolio o jajka wprowadzone na rynek z myślą o dzieciach. 

Specjalnie z myślą o najmłodszych konsumentach opakowania jajek są bardziej kolorowe – ma to służyć edukacji dzieci, że nie tylko słodycze i przekąski mogą oferować atrakcyjne opakowanie. Jak zapewnia biuro prasowe, jaja Juniorkovo pochodzą od kur z chowu ściółkowego i są karmione paszą stworzoną specjalnie na potrzeby Ferm Woźniak. Firma posiada własną mieszalnię pasz właśnie po to, aby przygotować pokarm, który zapewni optymalny rozwój niosek i, w efekcie, najwyższą możliwą jakość jaj. Jedno opakowanie zawiera sześć sztuk jaj klasy A, rozmiar M.
Firma nie informuje o przewidywanym wsparciu marketingowym dla nowości.