Przetargi

Ferrero rozpoczęło spotkania z domami mediowymi

Ruszają prezentacje agencji. Budżetu broni Vizeum.

Ferrero jest już po pierwszych spotkaniach z domami mediowymi prowadzonych w ramach przetargu na planowanie i zakup mediów, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jak wynika z naszych ustaleń, producent słodyczy prowadzi rozmowy z największymi grupami mediowymi w Polsce poza IPG Mediabrands. W spotkaniach udział biorą więc agencje z holdingów: WPP/GroupM, Publicis Media, Omnicom, Havas Media Group oraz Dentsu Aegis Network Polska, do którego należy Vizeum, dotychczasowy dom mediowy tego klienta.

O rozpoczęciu procedury przetargowej Ferrero informowaliśmy w MMP24 z dnia 26 kwietnia br.

Ferrero w ub.r. był piątym największym reklamodawcą w stacjach telewizyjnych. W 2018 r. firma wydała na reklamy w TV 638 mln zł (dane za Nielsen Audience Measurement).