Kraj

FFW Communication ze zmianami i awansami

Agencja zatrudniła czterech specjalistów i awansowała Marcina Koryszewskiego na stanowisko head of social media.

Agencja FFW Communication inwestuje w rozwój content marketingu. Zatrudniła czterech nowych specjalistów i awansowała Marcina Koryszewskiego na stanowisko head of social media, dotychczasowego social media project managera. Specjalista planowania strategicznego w mediach społecznościowych będzie nadzorował działania m.in. dla Hewlett Packard Enterprise, Lenovo i Lenovo Moto, IDC, Pionieer Polska, Legrand Bikes.
Zespół powiększył się też o nowego social media specialist, dołączyła do niego Aleksandra Grunt-Mejer, która poza mediami społecznościowymi specjalizuje się w marketingu kontekstowym i kampaniach crossmediowych.
Szeregi FFW Communication zasilił także nowy account manager Damian Siemkowicz, który odpowiadać będzie za obszar SEM/SEO.
Adrian Czajka, specjalizujący się w zakupie mediów oraz planowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych, w FFW Communication został nowym media plannerem.
Aleksandra Zawadzka dołączyła do FFW Communication jako copywriter. Wcześniej jako dziennikarka lifestyle’owa publikowała m.in. w: Aktivist, Hiro, Fashion PR Talks, Ohme.pl.