Kraj

"Filmowy pościg lata" z Cinema City

S4 przygotowała ogólnopolską kampanię reklamową sieci multipleksów.

Agencja reklamowa S4 nawiązała współpracę z siecią Cinema City. Jej efektem jest przygotowanie przez agencję ogólnopolskiej letniej kampanii promocyjnej “Filmowy pościg lata”.

Akcja ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Cinema City oraz zwiększenie liczby osób odwiedzających kina i ich serwis internetowy. Jest ona skierowana do osób młodych, zainteresowanych nowościami filmowymi, które chętnie odwiedzają kina.

W ramach “Filmowego pościgu lata” prowadzona jest kampania reklamowa realizowana w radiu i internecie, na outdoorze oraz poprzez materiały POS. Rozpoczęła się ona 1 lipca i potrwa do 5 września.

Koncepcja kreatywna jest oparta na pomyśle plakatu filmowego i składa się z trzech odsłon – każda z nich ujawnia kolejne szczegóły na temat akcji.

Działaniom reklamowym towarzyszy prowadzona przez Cinema City wakacyjna akcja w internecie powiązana z grą miejską, która będzie stanowiła finał “Filmowego pościgu lata”. Uczestnicy mogą logować się na stronie https://kinograj.cinema-city.pl. Głównymi nagrodami są trzy samochody marki Skoda Roomster.

Akcja realizowana jest we współpracy ze sponsorami: Skoda Auto Polska, Sony, Electroluksem oraz Śnieżka Barwy Natury.