Kraj

Finlandia wprowadza alkohol w butelce z czujnikiem

Nowe opakowanie ma podpowiadać konsumentowi, kiedy wódka gotowa jest do spożycia.

W listopadzie trafi na rynek wódka Finlandia z portfolio Brown-Forman w limitowanej serii. Nowa butelka “informuje” konsumenta o tym, kiedy trunek gotowy jest do spożycia.
Design butelki przypomina lodową rzeźbę. Na opakowaniu znajduje się biała etykieta. Jej kolor wraz z ze spadkiem temperatury zmienia się w jasnoniebieski. Kiedy 
na etykiecie pojawiają się renifery, to znak, że wódka osiągnęła optymalną temperaturę: 8⁰C.
Nowa limitowana edycja Thermo Bottle o pojemności 0,7 l pojawi się na rynku 
w listopadzie. Dostępna będzie we wszystkich kanałach dystrybucji.
Swój produkt marketer wspiera m.in. działaniami w kanałach social media.

Marketer przekonuje, że fińska marka cieszy się dużą sympatią Polaków. Jak przekonuje Brown-Forman, ma aktualnie 70-proc. udział w kategorii (producent Brown-Forman Polska za Nielsenem: Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, sprzedaż wartościowa 
w okresie VIII 2012 – VI  2013 w kategorii wódki importowane). Z kolei w kategorii premium marek krajowych oraz importowanych, generujących prawie 1,9 mln 9-l skrzynek sprzedaży, Finlandia Vodka zajmuje 1. miejsce z ponad 20-proc. udziałem (Brown-Forman Polska za Nielsenem: Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, sprzedaż wartościowa 
w okresie VIII 2012 – VII 2013 w kategorii wódka PremiumDomestic & Imported & Top Premium Local).