Kraj

Firma PR z interaktywnymi korzeniami

Agencja interaktywna Insignia i Grzegorz Miłkowski tworzą agencję PR. Firma oficjalnie wystartuje w pierwszej połowie maja.

Agencja interaktywna Insignia i Grzegorz Miłkowski, były redaktor naczelny serwisu branżowego Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), tworzą agencję public relations, która wedle twórców “ma zaprezentować całkiem nowe wyobrażenie PR”. Na czym ma ono polegać, na razie nie ujawniono. Oficjalny start agencji przewidziano na pierwszą połowę maja. Również wtedy zostaną ujawnione: nazwa firmy, jej logo, identyfikacja wizualna i serwis internetowy.

Agencja Insignia pracowała dla takich klientów, jak: Lukas Bank, Radio Eska, Wirtualna Polska, Comarch i Grupa Żywiec. Grzegorz Miłkowski z Interaktywnie.com był związany od ponad roku. Wcześniej pracował jako PR-owiec i dziennikarz marketingowy.