Kraj

Firma Zbyszko kontynuuje inwestycje w Roko

Ruszyła przedświąteczna odsłona kampanii, a firma zapowiada duże inwestycje w rozwój w przyszłym roku.

Firma Zbyszko kontynuuje inwestycje w Roko
Firma Zbyszko, która w portfolio ma takie brandy, jak Trzy Cytryny, Polo Cola i Veroni, kontynuuje wsparcie dla swojego brandu Roko. W czerwcu ruszyła z intensywną kampanią pod hasłem “Odpal owoc” (MMP24 z 5 czerwca). Działanie miało na celu zbudowanie świadomości nowego gracza w kategorii napojów bezalkoholowych, a przede wszystkim dotarcie do młodego targetu. Pod koniec lipca firma przekonywała, że rezultaty kampanii są więcej niż satysfakcjonujące i działania w mediach wygenerowały ponad 20 mln zł obrotu. Za kreację i realizację kampanii odpowiada HHCM Group. Częściowo media na potrzeby kampanii kupowała sama firma, a częściowo CM Broker. W grudniu ponownie Roko pojawiło się na outdoorze, a w TVP1 i TVP2 pojawiły się 8-sekundowe spoty sponsorskie. Przedświąteczny komunikat wspiera przede wszystkim nowy wariant pojemnościowy. Marka Roko organizuje również koncerty pod hasłem “Project R. by Roko”, aktywizuje fanów w Facebooku (liczba fanów w fanpage’u przekroczyła 287 tys.) i organizuje dla nich konkursy.
Jak poinformował dyrektor marketingu firmy Zbyszko Dariusz Sieczak, ze względu na duże zainteresowanie marką firma zdecydowała się wprowadzić napój również w nowym formacie o pojemności 1 l pozycjonowany cenowo w granicach 3,20 zł (dotychczas napój dostępny był w butelkach o pojemności 0,4 l w sugerowanej cenie detalicznej 2 zł). Na przyszły rok firma zapowiada duże zmiany w portfolio i istotne inwestycje. Na razie nie zdradza szczegółów, ale będzie inwestować w rozwój kolejnych linii i wariantów. Nie informuje jednak, w które brandy inwestować będzie najwięcej.