Kraj

Fixly.pl w kampanii zachęca do naprawiania rzeczy [wideo]

Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii przygotowała agencja Madogz.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F56N6uYTemOc%22%7D
Fixly w ramach kampanii “Nie kupuj – naprawiaj” zachęca do niekupowania nowych urządzeń i przedmiotów, ale do ich naprawiania. Kampania realizowana w internecie, radiu i kinach. Na jej potrzeby wyprodukowano serię spotów nawiązujących do formuły TED Talk. Spoty będą emitowane na Facebooku, w serwisie YouTube i wybranych kinach studyjnych. Dodatkowo kampanię będzie wspierać sponsoring audycji poświęconych naprawianiu i ekologii emitowanych w stacjach radiowych należących do Grupy Agora.

Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii przygotowała agencja Madogz. Serię spotów wyreżyserował Karol Tomaszewski. Za ich realizację odpowiadał dom produkcyjny Vidoq. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Concept.