Kraj

Flirty i tęsknoty w kampanii Grześków

Startuje jesienna komunikacja wafli Coliana.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8-N0rpeIZj4%22%7D
Startuje nowa platforma komunikacyjna marki Grześki z portfolio Coliana. Tym razem realizowana jest pod hasłem “Każdy ma swoje grzesz… Grześki” i igra z konwencją słabości i tęsknot. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej  potrwa do 20 grudnia br. w telewizji i internecie.
Nowa platforma komunikacyjna marki bazuje na humorystycznej grze słów. 
Tematem pierwszego spotu jest niewinny flirt nastolatków. Emisje zaplanowano do 20 grudnia br. na antenie Polsatu, TVN i stacji tematycznych oraz w serwisach VoD (Ipla i Player.pl). Kampanię telewizyjną uzupełniają działania w mediach społecznościowych oraz współpraca z influencerami.
Celem wprowadzenia nowej platformy komunikacyjnej jest dotarcie do obecnych konsumentów marki oraz poszerzenie użytkowników o młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z. Firma zapowiada także rozległe działania marketingowe w 2021 r. 
Strategię nowej platformy komunikacyjnej marki opracowała agencja Mullenlowe Warsaw. Media do kampanii zakupił Initiative. Spot wyprodukował dom produkcyjny Lemon, a za działania z influencerami odpowiada agencja Gong. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.