Kraj

Flywheel PR prowadzi 5. edycję kampanii Gedeon Richter Polska "W kobiecym interesie”

W ramach 5. edycji kampanii kobiety w wieku 59+ mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji oraz badań ginekologicznych prowadzonych w Mobilnym Gabinecie Ginekologicznym w ośmiu miastach.


Agencja Flywheel PR realizuje dla Gedeon Richter Polska kampanię społeczno- edukacyjną “W kobiecym interesie”. W ramach 5.edycji kampanii kobiety w wieku 59+ mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji oraz badań ginekologicznych prowadzonych w Mobilnym Gabinecie Ginekologicznym w ośmiu miastach.

Flywheel PR całościowo realizuje tegoroczną edycję kampanii pod hasłem: Dostrzegamy! Badamy, odpowiadając m.in. za obsługę PR-ową, dobór influencerek wspierających kampanię, przygotowanie oprawy wizualnej oraz organizację działań we wszystkich miastach. Kampania ma zachęcić kobiety w wieku 59+ oraz z niepełnosprawnościami do uczestnictwa w bezpłatnych konsultacjach oraz badaniach ginekologicznych (USG ginekologiczne, cytologia płynna, test na obecność wirusa HPV). W projekcie istotny jest również aspekt edukacyjny, mający na celu zwiększenie świadomości na temat profilaktyki. Obsługą projektu zajmują się Magdalena Bajon-Orlicz oraz Joanna Trakul wraz z zespołem.