Kraj

Focus Advantage zaangażowany w relaunch Maximusa

Agencja przygotowała adaptację kampanii.

Focus Advantage zaangażowany w relaunch Maximusa
Ruszyła komunikacja wspierająca relaunch Maximus Vodka. Kampanię autorstwa Wieden + Kennedy adaptowała w Polsce agencja Focus Advantage.

Maximus z portfolio Brown-Forman Polska debiutuje właśnie w  nowej butelce. Kampania Maximusa “Powstań i zdobywaj” została opracowana przez agencję Wieden + Kennedy we współpracy ze światowej sławy ilustratorem Mortem Künstlerem.

Maximus Vodka jest własnością Brown-Forman od ub.r. Wcześniej koncern był dystrybutorem tej marki, która funkcjonowała i nadal funkcjonuje wyłącznie na polskim rynku. Przed przejęciem Maximus należał do firmy Altia Group, tej samej, która była kiedyś właścicielem brandu Finlandia, podobnie jak teraz Maximus kilka lat wcześniej przejętego przez Brown-Forman.

Na naszym rynku Maximus Vodka należy do segmentu domestic premium (wódka produkowana jest w Polsce), w którym konkuruje z takimi markami, jak: Bols (CEDC), Wyborowa (Pernod Ricard) czy Smirnoff Vladimir (Diageo).