Kraj

Focus Media Group przekształca się w holding

W skład grupy wejdą trzy agencje.

Focus Media Group przekształciła się w grupę holdingową, w skład której wchodzą trzy podmioty: agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja interaktywna Comfitura oraz agencja eventowa Imaginenation. Focus Advantage jest agencją marketingu zintegrowanego, która przejęła całe dotychczasowe dziedzictwo agencji Focus Media Group, zatrudniając wszystkich dotychczasowych pracowników Focus Media Group i wykorzystując w ten sposób całe dotychczasowe jej doświadczenie i wszelkie zasoby. Focus Media Group cały czas istnieje na rynku jako wehikuł kapitałowy do nabywania udziałów w spółkach zależnych i pełni rolę spółki parasolowej dla całej grupy.

Obecnie w całym holdingu zatrudnionych jest na stałe 38 osób, grupa współpracuje ponadto z 6 freelancerami.

Główni klienci grupy to: BNP Paribas (obsługa BTL), InPost (produkt Power Post), ELIOS (Kampania Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych), My Content (platforma wymiany treści mobilnych), Brown-Forman Polska (wódka Finlandia, Jack Daniels), Polsat TV wraz z kanałami tematycznymi Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat News, Polsat Sport, ING Usługi Finansowe (OFE, Ubezpieczenia), BNP Paribas (obsługa BTL), Colgate-Palmolive, Samsung (projektowo).

Przychody grupy w 2010 r. wyniosły ponad 11,1 mln zł.