Kraj

Focus Media Group z kampanią dla PAH

"Następny posiłek czeka na wydanie" - to kolejna odsłona akcji realizowanej we współpracy z agencją.

Focus Media Group z kampanią dla PAH
Polska Akcja Humanitarna uruchomiła nową formę wsparcia programu Pajacyk, w ramach której do sprzedaży w sieci sklepów E. Leclerc w całej Polsce trafiły Dukaty Dobroci wyprodukowane przez Mennicę Polską. Dochód ze sprzedaży Dukatów zostanie przeznaczony na dożywianie dzieci w Polsce i na świecie. Cena specjalnej monety to 5 zł – dwa dukaty wystarczą, aby zapewnić ciepły posiłek jednemu dziecku. Kampanię promującą najnowszą akcję Polskiej Akcji Humanitarnej przygotowały agencje należące do grupy agencyjnej Focus Media Group.

W czasie trwania akcji Dukaty Dobroci we wszystkich sklepach sieci E. Leclerc eksponowane będą ulotki i materiały POS informujące o możliwości wsparcia programu Pajacyk oraz emitowany będzie spot radiowy zrealizowany przez agencję marketingu zintegrowanego Focus Advantage. Natomiast należąca do tej samej grupy agencja Comfitura przygotowała bannery internetowe na potrzeby kampanii, a Imagine Nation zapewniła część produkcji na eventy, podczas których PAH będzie promowała akcję Dukaty Dobroci.