Kraj

Focus Nation dla Ingka Centres

Kampania jest prowadzona w Polsce, Czechach oraz Słowacji.

Focus Nation dla Ingka Centres
Agencja Focus Nation stworzyła koncept kampanii “Zwierzaki Gatuniaki” dla Ingka Centres na Polskę, Czechy i Słowację. Akcja zachęca klientów do robienia zakupów na terenie galerii handlowej, każde 50 zł to naklejka do karty lojalnościowej Gatuniaków, a 5 naklejek można wymienić na figurkę wybranego Gatuniaka.

Agencja Focus Nation była odpowiedzialna za stworzenie mechanizmu akcji, koncepcję akcji (w tym nazwa, logo, wybór i opis zwierzaków), pomysł na benefity dla konsumentów kreację materiałów, komunikację w social mediach, realizację akcji w centrach, logistykę, opracowanie regulaminu, wydawanie nagród, obsługę reklamacji oraz dobór partnera akcji wraz z propozycją współpracy.

W akcji Ingka Centres (właściciela i zarządcy miejsc spotkań na całym świecie) biorą udział centra z Polski: Park
Handlowy Matarnia (Gdańsk), Port Łódź, Aleja Bielany (Wrocław), Słowacji: Avion Shopping Park Bratislava oraz
Czech: Avion Shopping Park Brno, Avion Shopping Park Ostrava.