Kraj

"Focus" w nowej odsłonie trafia na rynek

Relaunch magazynu wspiera kampania reklamowa.

"Focus" w nowej odsłonie trafia na rynek
Relaunchowe wydanie magazynu “Focus” trafia na rynek. Pismo zyskało nową makietę, logo i nowy claim: “Focus. Nauka zmienia świat”. Ma także całkowicie przebudowane rubryki oraz formę. Zmienia się również charakter artykułów, które teraz będą koncentrowały się na praktycznej stronie nauki. Wśród nowych działów i rubryk znajdą się m.in.: “Naukowcy ludziom”, “Tego nie chcesz wiedzieć”, “Innowacje technologiczne”, “Raport”, “Skąd o tym wiemy”, a także rozbudowane infografiki i stałe felietony. 

Odświeżone pismo wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (m.in. TVN, TVN24), radio (RMF FM, Tok FM, Eska), kina Helios, punkty sprzedaży, prasę (magazyny Burda Media), internet oraz media społecznościowe Burda Media.

Za zakup kampanii odpowiada dom mediowy Starcom (Publicis Media). Nowa strategia magazynu i idea komunikacyjna powstały we współpracy z firmą Synergion. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy. Kreacja spotu została przygotowana wewnątrz wydawnictwa, jej autorem jest Michał Janicki. Autorem makiety jest Łukasz Kamieniak – dyrektor artystyczny magazynu “Focus”.