Kraj

"Forbes" z trzema dodatkami i kampanią

Listopadowe wydanie magazynu promowane jest w m.in. w telewizji i radiu.

"Forbes" z trzema dodatkami i kampanią
Najnowszy, listopadowy “Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) ukazał się z trzema dodatkami (współtworzonymi z partnerem w postaci ING Private Banking). Wydanie otrzymało też wsparcie reklamowe.

Numer zawiera dodatki specjalne “Private Banking”, “Traveller” oraz raport “Galerie i Centra Handlowe”. W dodatku “Private Banking” znalazły się m.in. wyniki badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC, którego celem było stworzenie portretu zamożnego Polaka. Osobna część poświęcona jest strategiom inwestycyjnym w okresach dużych zmienności na rynkach.

Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVP Info, TVN, TVN24, Polsat, Polsat News oraz kanały tematyczne), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, PR3, RMF, Złote Przeboje, RMF Classic), prasie (“Dziennik Gazeta Prawna”, “Puls Biznesu” oraz tytuły Ringier Axel Springer Polska) i internecie (Dziennik.pl i Bankier.pl).

Kreację przygotował dział marketingu “Forbesa”, media zaplanował i kupił MediaCom.

Tomasz Sofuł, dyrektor marketingu “Newsweeka” i “Forbesa”, zaprzecza, że taka aktywizacja to odpowiedź magazynu na pojawienie się bezpośredniej konkurencji w postaci “Bloomberg Businessweek Polska”. – Tak standardowo wyglądają wydania “Forbesa”, zawsze proponujemy dodatki tematyczne – mówi.

Obecnie “Forbes” sprzedaje średnio 40,2 tys. egz. (źródło: ZKDP, czerwiec 2010 – maj 2011 r., rozpowszechnianie płatne razem).