W piątkowym wydaniu MMP24 pisaliśmy, że Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej T-Mobile, błyskawicznie przygotowała odpowiedź na nową ofertę P4, operatora sieci komórkowej Play.
Play w ofercie Formuła 4.0 zaoferował nielimitowane połączenia oraz SMS/MMS do wszystkich sieci komórkowych w kraju za 79 zł miesięcznego abonamentu (dla osób, które przenoszą swój numer i rezygnują z papierowej faktury). Połączenia na numery stacjonarne kosztują 29 gr. T-Mobile przygotowała ofertę T-Mobile frii w praktyce identyczną pod względem ceny.
Obie firmy telekomunikacyjne wystartowały z kampaniami reklamowymi promującymi te oferty.
Kampanię dla Playa, obejmującą telewizję, kina, radio, internet, outdoor, prasę oraz materiały BTL, przygotowały: agencja reklamowa Grandes Kochonos, studio Opus Film, agencja interaktywna K2 i dom mediowy MediaCom Warszawa.
Z kolei kampanię dla T-Mobile przygotowały: agencja reklamowa G7 oraz dom mediowy Starcom.