Kraj

Freundschaft po raz kolejny z projektem CSR dla marki Brita

Zadanie konkursowe kierowane jest do klas 1-8 w podziale na grupy wiekowe i polega na zrobieniu rzeźby z plastikowych butelek i innych odpadów, która będzie realizowała dowolną interpretację hasła „Dla czystego Bałtyku”.

Ponad 850 tys. wyświetleń animacji, 7551 pobrań materiałów edukacyjnych i 130 tys. wejść na stronę filtrujemydlabaltyku.pl to efekt ubiegłorocznej akcji przygotowanej dla marki Brita przez agencję. W tym roku Freundschaft kontynuuje współpracę z Britą i na jej zlecenie ponownie zorganizuje konkurs dla dzieci i młodzieży, w którym nagrodami głównymi są trzy wycieczki o równowartości 25 tys. zł każda. Marka i agencja skalują działania, wprowadzając kolejnych animowanych bohaterów i dzielą się wynikami pierwszej edycji akcji.

Dla najmłodszych agencja stworzyła materiał w stylu gry planszowej, w której dowiadują się, skąd bierze się plastik i jak trafia do morza, jak plastikowe śmieci wpływają na mieszkańców Bałtyku oraz co można zrobić, by temu zapobiec. Do starszych dzieci twórcy akcji przemawiają ich językiem – przygotowali infografiki, a także komiksy i memy do współtworzenia przez uczniów. 

Wszystkie tegoroczne materiały dostępne są do pobrania na stronie Filtrujemydlabaltyku.pl. W materiałach dla nauczycieli znajdują się gotowe scenariusze lekcji oraz pakiety dla uczniów i rodziców. Za koncepcję, kreację, animację postaci i komunikację konkursu odpowiada agencja Freundschaft. Akcja potrwa do końca czerwca. Zadanie konkursowe kierowane jest do klas 1-8 w podziale na grupy wiekowe i polega na zrobieniu rzeźby z plastikowych butelek i innych odpadów, która będzie realizowała dowolną interpretację hasła „Dla czystego Bałtyku”.