Kraj

Full Stack Experts wchodzi na rynek marketingu cyfrowego

Spółka kompleksowo obsługuje technologię Google Marketing Platform.

Full Stack Experts ma status Google Marketing Platform (GMP) Sales Partner. Zajmuje się całościową obsługą GMP – od udostępniania licencji, poprzez pomoc we wdrożeniu technologii i szkolenia użytkowników, po wsparcie techniczne i eksperckie. Jest piątym podmiotem w Europie Środkowo-Wschodniej, który może udostępniać firmom licencje uprawniające do korzystania z narzędzi GMP.

GMP jest platformą do zarządzania komunikacją marketingową w internecie pozwalającą na planowanie i realizację kampanii reklamowych w wielu kanałach jednocześnie oraz analizę danych. W skład GMP wchodzi szereg narzędzi. W zarządzaniu kampaniami reklamowymi pomagają Display & Video 360, Search Ads 360, Campaign Manager oraz Studio. Do analizy danych o klientach służą Analytics 360, Optimize 360, Tag Manager 360 i Data Studio.

Łódzka spółka działająca od września 2019 r. deklaruje, że obsługuje już klientów z Polski, ale także Australii i Wielkiej Brytanii. CEO Full Stack Experts jest Maciej Gałecki, będący także CEO i właścicielem łódzkiej agencji marketingowej Bluerank, zaś Maciej Antczak objął stanowisko head of new business.