Kraj

Fundusz Zernike Meta-Ventures inwestorem agencji ASAP Care 24

Celem inwestycji jest zwiększenie dynamiki wzrostu spółki, zwłaszcza w zakresie pozyskania nowych klientów.

Agencja moderacji ASAP Care 24 pozyskała strategicznego inwestora. Jest nim fundusz Zernike Meta-Ventures. Transakcja miała charakter venture capital, a pozyskany kapitał zostanie przeznaczony na rozwój spółki. W wyniku transakcji ZMV pozyskało mniejszościowy pakiet udziałów. Celem inwestycji jest zwiększenie dynamiki wzrostu spółki, zwłaszcza w zakresie pozyskania nowych klientów, w tym międzynarodowych.

Agencja ASAP Care 24 wystartowała z końcem 2016 r. jako podmiot wyspecjalizowany w moderacji kanałów interaktywnych, z naciskiem na media społecznościowe. Obecnie agencja obsługuje wielokanałowo ponad 50 marek, wśród nich klientów takich jak: Media Markt, Vivus, Develey czy marki z portfolio Sanofi Aventis. ASAP Care 24 współpracuje również z domami mediowymi oraz agencjami interaktywnymi. – Naszym celem jest stać się agencją moderacji pierwszego wyboru dla wszystkich klientów z rynków europejskich, poszukujących wyspecjalizowanego partnera, który będzie odpowiadał za komunikację z ich konsumentami i klientami. Mamy pełne kompetencje i gotową strukturę zespołu do wdrażania kompleksowych rozwiązań w zakresie moderacji cyfrowych kanałów komunikacji – od social mediów, przez eBOK, moderację portali i serwisów UGC, aż po obsługę chatów czy wsparcie w moderacji konkursów lub akcji konsumenckich – powiedział Jacek Redźko, managing partner odpowiedzialny za new business.

Bartosz Składzień, menedżer inwestycyjny Zernike Meta-Ventures, uważa, że ASAP Care 24 łączy kompetencje ludzkie ze wsparciem technologii, co jest kluczowe ze względu na strategię jego funduszu, która zakłada inwestycje w innowacyjne spółki, rozwijające lub wykorzystujące nowe technologie. – To, co nas przekonało do inwestycji, to rozległe i wyjątkowe doświadczenie zespołu ASAP Care 24 w swojej dziedzinie, brak bezpośredniej konkurencji, wykorzystanie atutu specjalizacji, a także świadomość coraz większej roli obsługi klienta w cyfrowych kanałach komunikacji – twierdzi Bartosz Składzień.