Kraj

Futbolowa kampania Banku Millennium

Kolejną odsłonę reklam z Radkiem Kotarskim dla Banku Millennium, tym razem w piłkarskich klimatach, zrealizowały Change, Isobar oraz Initiative. Bank chwali się jakością obsługi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7nVY6j0ksYk%22%7D
Agencja reklamowa Change, agencja Isobar Polska i dom mediowy Initiative zrealizowały dla Banku Millennium wizerunkowo-sprzedażowy projekt reklamowy. Bank chwali się w nim wysoką jakością obsługi, którą mają potwierdzać zdobyte wyróżnienia: w rankingu “Przyjazny Bank Newsweeka 2015” (wydawcą tygodnika “Newsweek Polska” jest Ringier Axel Springer Polska), tytuł “Jakość na bank” (audyt jakości obsługi realizowany przez firmę badawczą TNS Polska) oraz wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi 2016 (organizatorem Programu Jakości Obsługi jest wrocławska spółka VSC Sp. z o.o. sp.k.).

W ramach tej kampanii bank promuje swoje rachunki osobiste o nazwie Konto 360°.

Radosław Kotarski, twórca internetowych programów popularnonaukowych “Polimaty”, występuje w reklamach Banku Millennium od jesieni 2014 r. Twórcą tego formatu reklamowego jest agencja Change.