Kraj

Futu Creative dla marki Mini w Chinach

Zakończono już pierwszą produkcję, którą ulokowano w Berlinie.

Agencja designu i contentu Futu Creative wraz z platformą mediową Fathers rozpoczęła współpracę z należącą do BMW marką Mini w Chinach.

Działania contentmarketingowe będą przygotowywane na potrzeby komunikacyjne rynku chińskiego i wykorzystywanie m.in. na platformie WeChat. Komunikacja projektu zbudowana jest wokół historii młodych ojców, właścicieli samochodów marki Mini. Futu Creative wraz z redakcją Fathers odpowiadają za wybór bohaterów, opisanie ich historii i produkcję sesji zdjęciowych.

Zakończono już pierwszą produkcję, którą ulokowano w Berlinie. Zespół przygotował dla Mini historię Bena, młodego, brytyjskiego stolarza i ojca. Na kolejne miejsca realizacji sesji zdjęciowych studio wybrało m.in. Puszczę Białowieską, aby w tym międzynarodowym koncepcie wyeksponować swoje polskie korzenie.