Kraj

G7 Media uruchamia SuperMamy.pl

Sprzedażą reklam w serwisie zajmuje się Goldbach Audience oraz właściciel strony.

Grupa G7 Media uruchomiła nowy portal dla mam i kobiet w ciąży – SuperMamy.pl. W serwisie użytkowniczki odnajdą m.in. artykuły dotyczące zdrowia, wskazówki kulinarne, inspiracje modowe na dziewięć miesięcy oraz kalendarz ciąży. Nad projektem czuwa redaktor prowadząca Anna Lew-Starowicz.

Za pomysł, koncepcję oraz realizację strony dla SuperMam odpowiadają Agata Stefanowicz oraz Weronika Woronowska, które także prowadzą serwisy dla kobiet Papilot.pl oraz Boska.pl., również wchodzące w skład grupy G7 Media.
 
Społeczność SuperMamy.pl to także blisko 28 tysięcy fanów w Facebooku. Fan page SuperMamy.pl jest jednym z liderów stron parentingowych w rankingu SoTrender pod względem zaangażowania fanów (97 proc.) oraz wskaźnika interaktywności fanów.

Sprzedażą reklam w serwisie zajmuje się Goldbach Audience, która ma wyłączność agencyjną i sieciową. SuperMamy.pl wchodzi w skład sieci Beauty Network. Sprzedażą powierzchni zajmuje się również bezpośrednio G7 Media.