Kraj

"Gala Wrocław" jako samodzielny magazyn

Miasto Wrocław promuje się razem z marką magazynu "Gala".

Wydawnictwo G+J i agencja MG Network wspólnie wydały specjalny numer “Gala Wrocław”. Jest to pierwsza tego typu publikacja poświęcona stolicy Dolnego Śląska. Magazyn ukazał się w nakładzie 25 tys. egzemplarzy i cenie 4,9 zł. Dostępny będzie w sprzedaży przez sześć tygodni (od 15 listopada br.)

W “Gali Wrocław” przedstawiono ludzi związanych z tym miastem. W magazynie zostaną również zaprezentowane spektakularne wydarzenia, najważniejsze przedsięwzięcia biznesowe oraz życie codzienne miasta i okolic. Przypomnijmy, że Wrocław bierze udział w konkursie na Europejską Stolicę Kultury 2016 r.

Publikacja będzie dystrybuowana na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska, a także w wybranych największych aglomeracjach Polski (Kraków, Katowice, Warszawa, Łódź, Poznań, Opole, Bydgoszcz, Białystok, Lublin, Gdańsk i Szczecin).