Kraj

Galderma z edukacyjną kampanią „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Przestrzeń we współpracy z Dawidem Kaźmierczakiem, chief content officerem Polot. Media kampanii zapewniła agencja Rozgłos i Dentsu. Spoty zostały wyprodukowane przez Shootme, reżyserem spotów jest Tomasz Misiukiewicz.

Galderma, producent produktów dermatologicznych do pielęgnacji, estetyki i leczenia schorzeń skóry, ruszyła z kampanią „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającą na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk. Główną osią kampanii są filmy z udziałem trójki influencerów oraz kreacje kierujące do strony www.conatradzik.pl. Prowadzone obecnie działania to pierwsza odsłona kampanii, która potrwa do grudnia 2023 r.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Przestrzeń we współpracy z Dawidem Kaźmierczakiem, chief content officerem Polotu. Strategia kampanii, w tym mediowa, powstała we współpracy z agencją mediową Rozgłos, za wdrożenie działań odpowiada Dentsu. Spoty zostały wyprodukowane przez Shootme, reżyserem spotów jest Tomasz Misiukiewicz.

Szacuje się, że aż 85% osób w wieku od 12 do 24 lat cierpi na problemy z cerą lub zmaga się z objawami trądziku, co często ma negatywny wpływ na jakość ich życia i samoocenę.