Kraj

Galeo wspiera w przygotowaniach do świąt

Z początkiem marca wystartuje kampania reklamowa marki z portfolio McCormick.

Galeo wspiera w przygotowaniach do świąt
Z początkiem marca wystartuje kampania reklamowa marki Galeo z portfolio McCormick Polska. Wsparcie marketingowe otrzymają majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.  
Kampania reklamowa Galeo realizowana będzie w prasie poradnikowej. Kampanii towarzyszy hasło “Tradycyjnie pyszne Święta” oraz claim marki “Warte dodania”. Reklamy w formatach full page będzie można zobaczyć w dwutygodnikach “Przyjaciółka”, “Pani Domu” oraz w miesięczniku “Poradnik Domowy”, a także w ich wielkanocnych wydaniach.  
Kreację przygotowała agencja Albedo Marketing, za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR realizuje JBcomm.