Kraj

Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day

Wśród prelegentów są przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu.

Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana po raz pierwszy przez Gameset (grupa LTTM), skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata, odbędzie się w Warszawie 1 lipca. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. 

Wśród prelegentów są Michael Heina z Nielsen Sports, André Toledo i Saulo Rocha z agencji David (zdobywcy grand prix w Cannes), Dagmara Marzec z Philipsa oraz Maciej Twardowski z Ogilvy Poland (13 nagród w Cannes za kampanię “Do ostatniego drzewa”). Gameset będą reprezentować Piotr Bombol i Katarzyna Kisły. Wszystkie prelekcje będą w języku angielskim. Spotkanie poprowadzi Tomasz “TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator e-sportowy.