Kraj

"Gazet Wyborcza" przygotowała świąteczne niespodzianki czytelnicze

Świąteczne wydanie Wyborczej wspiera multimedialna kampania, której twarzą został Artur Andrus.

Trwa świąteczna kampania “Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl pod hasłem “Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania”. Do sięgnięcia po treści “Wyborczej” zachęca w niej Artur Andrus, który będzie też bohaterem specjalnego, wigilijnego wydania “Wyborczej”. Świąteczne teksty przygotowane przez wszystkie działy dziennika i redakcje lokalne są też dostępne w serwisie Wyborcza.pl w sekcji Wyborcza.pl/swieta2021.

Specjalne wydanie wigilijne dziennika ukaże się w piątek, 24 grudnia – w kioskach i na Wyborcza.pl w cenie 9,99 zł.

Bohaterem okładkowego wywiadu będzie Artur Andrus, z którym świąteczną rozmowę „Czy był jamnik w Betlejem” przeprowadził Michał Nogaś. Artur Andrus wraz z Magdalena Grzebałkowską, Zbigniewem Rokitą, Małgorzata Rejmer, Wojciechem Chmielarzem, Sylwią Chutnik, Mariuszem Szczygłem i Michałem Nogasiem przygotowali utwór “Piestorałka”. Tekst “Piestorałki” ukaże się w wigilijnym wydaniu “Wyborczej”, a na Wyborcza.pl można będzie posłuchać utworu w wykonaniu Joanny Kołaczkowskiej.

 W świątecznym wydaniu “Wyborczej” przeczytamy m.in.: opowieść wigilijną “Judasz” Katarzyny Puzyńskiej, tekst “Ważne, by na wigilii odłożyć noże”, czyli jak spędzić święta z rodziną, która ma inne poglądy polityczne od naszych, a także historię o wróżkach, z którymi swoje losy konsultują inwestorzy giełdowi, adwokaci i … prezydenci Francji oraz balladę o Ondraszku, który zabierał bogatym i nie rozdawał biednym.  Świąteczne publikacje “Wyborczej” promuje kampania pod hasłem “Jeszcze więcej świąt. Do czytania, do myślenia, do rozmawiania” z udziałem Artura Andrusa.

Kampanie realizowana jest w internecie (sieć Google, YouTube i Facebook) oraz w telewizji (TVN, Polsat, TVN24). Towarzyszy jej autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika oraz na profilach “Wyborczej” w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu “Gazety Wyborczej”.