Kraj

Gazeta.pl i Fundacja PCPM wspierają libańskie rodziny

Akcja "Zaopiekowani" będzie prezentowana na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach w Polsce, radiu, telewizji, na nośnikach reklamowych w wagonach metra oraz kinach Helios.

Gazeta.pl i Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej (PCPM) ponownie połączyły siły, aby wspierać mieszkańców Libanu. W ramach akcji “Zaopiekowani” dziennikarz portalu Patryk Strzałkowski wyjechał do Libanu, gdzie na własne oczy zobaczył, z jakimi problemami mierzą się mieszkańcy tego kraju. Refleksjami z pobytu dzieli się na łamach Gazeta.pl, a jego teksty to część działań redakcyjnych, które promują zbiórkę pieniędzy dla konkretnych libańskich rodzin.Od 15 do 19 grudnia br. na łamach portalu opublikowanych zostanie pięć historii z Libanu wraz z artykułami opisującymi tamtejszą sytuację społeczno-polityczną. W poniedziałek, 20 grudnia br. na Gazeta.pl ukaże się też tekst Sylwii Chutnik, będący jej autorską odpowiedzią na przeczytane historie. Działania redakcyjne i promocyjne będą wsparciem zbiórki dla konkretnych osób, prowadzonej przez Fundację PCPM. Na stronie pcpm.org.pl/zaopiekowani znajdują się zdjęcia oraz historie kilkudziesięciu rodzin, którym można pomóc. Dodatkowo, wpłacający mają możliwość wysłania słów wsparcia dla potrzebujących. Akcja “Zaopiekowani” będzie prezentowana na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach w Polsce – na wiatach przystankowych znajdą się plakaty z kodem QR kierującym bezpośrednio na stronę zbiórki. Działania promocyjne będą prowadzone także w internecie, radiu, telewizji, na nośnikach reklamowych w wagonach warszawskiego metra oraz w kinach sieci Helios.