Kraj

George Clooney w kolejnej kampanii Nespresso (wideo)

Nestle wykorzystuje wizerunek aktora w promocji marki w Polsce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
W najbliższy poniedziałek Nestle rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej marki Nespresso działającej w sektorze kawy porcjowanej.

Wiosenna kampania jest kontynuacją działań z jesieni ub.r., kiedy to marketer po raz pierwszy przeprowadził w Polsce działania reklamowe w telewizji, o czym pisaliśmy tutaj.

Najnowszy spot, zatytułowany “The Swap” (“Zamiana”), jest kontynuacją międzynarodowych działań marketingowych marki. Reklama z udziałem jej wieloletniego ambasadora George’a Clooneya została stworzona przez IPG Group (Lowe Paris) przy współpracy z Grantem Heslovem, wielokrotnie nominowanym do Oscara reżyserem, producentem i scenarzystą.

– Spot ma na celu pokazanie, że Nespresso oferuje każdemu indywidualny, unikatowy sposób cieszenia się kawą, zależnie od tego, jakie smaki preferuje. George Clooney to postać powszechnie kojarzona z marką, a jego zamiłowanie do wyjątkowej kawy podziela rzesza koneserów na całym świecie – komentuje Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso w Polsce.

W spocie u boku George’a Clooneya występuje panna Volluto, która przez pomyłkę zamiast swojego bagażu zabrała z lotniska walizkę z tajemniczym wyposażeniem, w tym z kawą Decaffeinato Intenso, a nie jej ulubioną – Volluto. Kiedy spotykają się w butiku Nespresso, by wymienić walizki, panna Volluto wyraża zdziwienie, które Clooney – przywykły do wrażenia, jakie robi na fanach – błędnie interpretuje. Nie zdaje sobie sprawy, że piękna kobieta w rzeczywistości jest zaskoczona jego wyborem dotyczącym rodzaju kawy.

Najnowszy spot Nespresso będzie można zobaczyć na antenie największych polskich stacji telewizyjnych oraz  na kanałach tematycznych od 19 marca br.