Wiosenna kampania jest kontynuacją działań z jesieni ub.r., kiedy to marketer po raz pierwszy przeprowadził w Polsce działania reklamowe w telewizji, o czym pisaliśmy tutaj.
Najnowszy spot, zatytułowany “The Swap” (“Zamiana”), jest kontynuacją międzynarodowych działań marketingowych marki. Reklama z udziałem jej wieloletniego ambasadora George’a Clooneya została stworzona przez IPG Group (Lowe Paris) przy współpracy z Grantem Heslovem, wielokrotnie nominowanym do Oscara reżyserem, producentem i scenarzystą.
– Spot ma na celu pokazanie, że Nespresso oferuje każdemu indywidualny, unikatowy sposób cieszenia się kawą, zależnie od tego, jakie smaki preferuje. George Clooney to postać powszechnie kojarzona z marką, a jego zamiłowanie do wyjątkowej kawy podziela rzesza koneserów na całym świecie – komentuje Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso w Polsce.
W spocie u boku George’a Clooneya występuje panna Volluto, która przez pomyłkę zamiast swojego bagażu zabrała z lotniska walizkę z tajemniczym wyposażeniem, w tym z kawą Decaffeinato Intenso, a nie jej ulubioną – Volluto. Kiedy spotykają się w butiku Nespresso, by wymienić walizki, panna Volluto wyraża zdziwienie, które Clooney – przywykły do wrażenia, jakie robi na fanach – błędnie interpretuje. Nie zdaje sobie sprawy, że piękna kobieta w rzeczywistości jest zaskoczona jego wyborem dotyczącym rodzaju kawy.
Najnowszy spot Nespresso będzie można zobaczyć na antenie największych polskich stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych od 19 marca br.