Kraj

George Clooney w nowej kampanii Nespresso

W kampanii pojawia się też nowa twarz - Jacka Blacka, amerykańskiego aktora i muzyka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ff5QdLFip8iU%22%7D
Startuje polska odsłona kampanii marki Nespresso z George’em Clooneyem. Nowością w kampanii jest nowa twarz – Jacka Blacka, amerykańskiego aktora i muzyka rockowego.
Nowy spot Nespresso ma w zabawny sposób wyjaśniać znaczenie hasła “What else”.  
W ramach tegorocznej kampanii Nespresso zaprasza również fanów do opowiedzenia o ich chwili z kawą i publikowania w mediach społecznościowych swoich wspomnień oznaczonych hashtagiem #WhatElse. Marketer zapowiada, że uczestniczący w konkursie będą mieli możliwość wygrania nagród.
Pełna kampania telewizyjna Nespresso zatytułowana ‘”Olśnienie” (“Epiphany”) z George’em Clooneyem oraz Jackiem Blackiem w postaci 30-sekundowych spotów zadebiutuje w telewizji 15 listopada br.
Spot (podobnie jak kilka ostatnich) wyreżyserował Grant Heslov. Produkcją zajęła się firma Moonwalk Films Paris, a za kreację ATL odpowiada agencja IPG McCann. Media w Polsce zakupił dom mediowy MEC, aktywację digitalową #WhatElse adaptuje Walk Social Media (Grupa Walk).