Nestle Polska rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową mleka Gerber. Jest to nowość w portfolio tej marki, znanej od wielu lat na polskim rynku za sprawą posiłków w słoiczkach oraz soków.
Hasło kampanii to “Łagodny start dla brzuszka”. Kreację przygotowała agencja Legend Group, a media kupił i zaplanował dom mediowy MEC. Kampania wspierająca mleko Gerber obejmuje także prasę, outdoor oraz internet.
Kampania telewizyjna ma zasięg ogólnopolski, obejmie wszystkie główne stacje, takie jak TVN, TVP, Polsat, a także stacje niszowe.
Kampania opiera się na koncepcji dbania o komfort brzuszka dziecka. Nowe mleko Gerber dzięki specjalnej recepturze wzbogaconej o kultury bakterii Lcomfortis ma zapewnić dziecku “Łagodny start”, kiedy mama zdecyduje się przestać karmić piersią.
Kampanii telewizyjnej towarzyszą także szeroko zakrojone działania reklamowe w innych mediach. Od numerów listopadowych rozpoczęła się kampania prasowa w tytułach parentingowych, kobiecych oraz w prasie handlowej. Obejmie ona wszystkie tytuły parentingowe na polskim rynku oraz wybrane tytuły kobiece.
Dodatkowo mleko Gerber będzie obecne w największych polskich miastach do końca roku za sprawą outdooru. Uzupełnieniem będą działania w internecie, które obejmą zarówno kampanię bannerową, jak i działania niestandardowe.