Kraj

Gerber oferuje mleko

Marka znana z soków i posiłków w słoiczkach dla dzieci wchodzi w nową kategorię.

Gerber oferuje mleko
Nestle Polska rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową mleka Gerber. Jest to nowość w portfolio tej marki, znanej od wielu lat na polskim rynku za sprawą posiłków w słoiczkach oraz soków.

Hasło kampanii to “Łagodny start dla brzuszka”. Kreację przygotowała agencja Legend Group, a media kupił i zaplanował dom mediowy MEC. Kampania wspierająca mleko Gerber obejmuje także prasę, outdoor oraz internet.

Kampania telewizyjna ma zasięg ogólnopolski, obejmie wszystkie główne stacje, takie jak TVN, TVP, Polsat, a także stacje niszowe.

Kampania opiera się na koncepcji dbania o komfort brzuszka dziecka. Nowe mleko Gerber dzięki specjalnej recepturze wzbogaconej o kultury bakterii Lcomfortis ma zapewnić dziecku “Łagodny start”, kiedy mama zdecyduje się przestać karmić piersią.

Kampanii telewizyjnej towarzyszą także szeroko zakrojone działania reklamowe w innych mediach. Od numerów listopadowych rozpoczęła się kampania prasowa w tytułach parentingowych, kobiecych oraz w prasie handlowej. Obejmie ona wszystkie tytuły parentingowe na polskim rynku oraz wybrane tytuły kobiece.

Dodatkowo mleko Gerber będzie obecne w największych polskich miastach do końca roku za sprawą outdooru. Uzupełnieniem będą działania w internecie, które obejmą zarówno kampanię bannerową, jak i działania niestandardowe.