Kraj

Reklama

Marketing

Getin Bank z kampanią telewizyjną

Za nowy format odpowiada agencja Heart and Brain.

Getin Noble Bank (Getin Bank) wystartował z nową kampanią reklamową promującą Lokatę na Nowe Środki, oprocentowaną do 3,5% w skali roku. Obejmuje ona działania w telewizji, internecie, radiu, reklamy na ekranach bankomatów sieci Planet Cash oraz w placówkach banku. Potrwa do 28 kwietnia br.

O benefitach oferty opowiada brand hero marki – profesjonalny bankowiec, który jak zawsze jest w pobliżu, by pomagać klientom w codziennych sprawach. To nowy format reklamowy banku.

– Powodów i motywacji, by zacząć myśleć o oszczędzaniu, mamy teraz bez liku. Zadaniem Getin Banku jest, by nasi klienci mogli wygodnie skorzystać z oferty i nie zajmowało im to dużo czasu ani przestrzeni życiowej, a ich pieniądze pracowały na możliwie najwyższy procent. Do tego właśnie zachęca nasz nowy spot reklamowy – mówi Małgorzata Wilińska, dyrektor biura komunikacji marketingowej Getin Noble Banku.

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja Heart and Brain. Za zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Kreację kampanii digital bank przygotował samodzielnie.