Kraj

GfK rozpoczyna badanie do rankingu Best Brands Awards

O tytuł Best Brand firmy walczą w pięciu kategoriach: Best Overall Brand, Best Customer Centricity Brand, Best Sustainable Brand, Best Polish Brand i Best Omnichannel Brand.

GfK rozpoczyna badanie do rankingu Best Brands Awards
Best Brands Award to niezależna, międzynarodowa nagroda w obszarze marketingu, przyznawana na podstawie kompleksowego badania GfK. Ranking został zainicjowany ponad 18 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group,  W tym roku nagrody po raz pierwszy zostaną wręczone także w Polsce, organizatorem konkursu na naszym rynku jest Group One.

– Każdy, kto dziś ma ambicje tworzenia „best brands” musi to rozumieć, opierając się na wiarygodnych i aktualnych danych. To unikalne badanie, które mierzy siłę marek, integrując ich aktualną pozycję rynkową z tym jak są postrzegane w kontekście spraw, które dla ludzi są ważne tu i teraz. Nie mam wątpliwości, że to dla wszystkich marketerów cenne narzędzie, którego dotąd w Polsce nie było – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Marki nominowane do nagrody Best Brands Awards wyłaniane są na podstawie metodologii badania opracowanej przez firmę GfK. Mierzy ona siłę marki na podstawie dwóch kluczowych wskaźników: rzeczywistego sukcesu rynkowego “Share of Wallet” oraz “Share of Soul”, który reprezentuje stopień atrakcyjności marki dla konsumentów. Zwycięzcy zostaną wyłonieni spośród 260 potencjalnych kandydatów i 33 kategorii produktowych, z których najsilniejsi zostaną nominowani do “Top 10” w każdej kategorii.

“Media Marketing Polska” jest partnerem projektu.