Ruszyła internetowa kampania marki Gillette (Procter & Gamble), która wspiera działania na profilu w Facebooku “Wyzwanie Gillette Sensitive”.
Wyzwaniem marki Gillette był test maszynki Gillette FusionProGlideSensitive, zaprojektowanej dla potrzeb skóry wrażliwej. Podczas testu sprawdzono, czy na wysokości 4 tys. m, przy prędkości 200 km/h będzie można się ogolić. Wyzwania podjął się ochotnik o imieniu Piotr.
Akcja adresowana jest do wszystkich mężczyzn i ma na celu sprawdzenie, czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach, podczas realizacji zadań, które mogą podrażnić męską skórę. W pierwszym etapie należy zgłosić pomysł na ekstremalne zadanie do wykonania. Następnie trzech wybranych mężczyzn zrealizuje wybrane zadania, a po ich wykonaniu ogolą się maszynką Gillette FusionProGlideSensitive. Sylwetki tych uczestników zostają opublikowane 7 listopada w Facebooku. Wybrane osoby otrzymają też zestawy survivalowe o wartości 5 tys. zł.
Agencja Hypermedia Isobar odpowiada za strategię i koncepcję akcji, a także kreację oraz realizację wideo.