Kraj

Gillette rzuca wyzwanie w Facebooku

Akcja ma na celu sprawdzenie, czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1YIwBQP2z0Q%22%7D
Ruszyła internetowa kampania marki Gillette (Procter & Gamble), która wspiera działania na profilu w Facebooku “Wyzwanie Gillette Sensitive”. 

Wyzwaniem marki Gillette był test maszynki Gillette FusionProGlideSensitive, zaprojektowanej dla potrzeb skóry wrażliwej. Podczas testu sprawdzono, czy na wysokości 4 tys. m, przy prędkości 200 km/h będzie można się ogolić. Wyzwania podjął się ochotnik o imieniu Piotr.

Akcja adresowana jest do wszystkich mężczyzn i ma na celu sprawdzenie, czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach, podczas realizacji zadań, które mogą podrażnić męską skórę. W pierwszym etapie należy zgłosić pomysł na ekstremalne zadanie do wykonania. Następnie trzech wybranych mężczyzn zrealizuje wybrane zadania, a po ich wykonaniu ogolą się maszynką Gillette FusionProGlideSensitive. Sylwetki tych uczestników zostają opublikowane 7 listopada w Facebooku. Wybrane osoby otrzymają też zestawy survivalowe o wartości 5 tys. zł.

Agencja Hypermedia Isobar odpowiada za strategię i koncepcję akcji, a także kreację oraz realizację wideo.