Zagranica

Gillette zacieśnia współpracę z McLaren Mercedes

Obie marki na podstawie podpisanej rozszerzonej umowy będą prowadzić innowacyjną kampanię marketingową Precision Engineering.

 

Partnerska współpraca dotyczy regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wspólna kampania ma podkreślić umiejętność wykorzystania najnowocześniejszych technologii oraz innowacyjność obydwu partnerów. Kampania obejmie reklamy telewizyjne i internetowe, jak również działania PR i in-store. Do udziału w niej zostali zaangażowani kierowcy F1 z zespołu McLaren Mercedes: Jenson Button i Kevin Magnussen. – Bardzo cieszymy się ze współpracy pomiędzy McLaren Mercedes i Gillette. Gillette to synonim precyzyjności i innowacji. Są to wartości cenione także w zespole McLaren, w którym dążymy do uzyskiwania najlepszych wyników na świecie. To, że globalna marka rangi Gillette nawiązała międzynarodowe partnerstwo właśnie z zespołem McLaren Mercedes, świadczy również o potencjale naszej marki oraz naszej zdolności docierania do milionów zagorzałych miłośników sportów motorowych z całego świata” – powiedział Eric Boullier, dyrektor rajdowy zespołu McLaren Mercedes.