Kraj

Globalna kampania kosmetyków Adidas do czerwca

Rozpoczęła się globalna akcja promocyjna marki Adidas, wspierająca nową linię kosmetyków dla kobiet i mężczyzn Get Ready!

Globalna kampania kosmetyków Adidas do czerwca
Kampania prowadzona jest pod hasłem “Mistrzostwo zaczyna się od przygotowania!”, a oparta została na idei podejmowania sportowych wyzwań wraz z ambasadorami: trenerką fitness – Ewą Chodakowską, i brazylijskim piłkarzem, twarzą globalnej kampanii – Frederico Chavesem Guedesem “Fredem”. Za kompleksową realizację projektu, w tym za adaptację konceptu globalnego, opracowanie lokalnej wersji akcji i działania wspierające, odpowiada agencja 4Frame. Agencja ta była odpowiedzialna również za pomysł na animacje w punktach sprzedaży, kreację materiałów POS i organizację eventu dla przedstawicieli handlowych.
Co tydzień, na dedykowanej aktywacji stronie www.adidas.com/getready publikowany jest krótki film z udziałem Ewy Chodakowskiej, w którym zachęca ona do zaangażowania się w akcję. Każdy, kto podejmie wyzwanie Get Ready! i opublikuję swoje zdjęcie lub materiał wideo, będzie mógł walczyć o atrakcyjne nagrody. W walce o zwycięstwo ważną rolę odgrywają również interakcje wokół publikowanych przez uczestników treści. Na potrzeby projektu agencja 4Frame przygotowała osiem filmów instruktażowych z udziałem Ewy Chodakowskiej. Kampania wspierająca akcję konkursową obejmuje m.in. spot w TV, reklamę prasową w 11 najważniejszych tytułach kobiecych, kampanię outdoorową i internetową, a także działania w punktach sprzedaży. Kampania komunikacyjna potrwa do czerwca br.
– Aktywacja „Adidas Get Ready!” to największa kampania w historii marki Adidas, realizowana jednocześnie w sześciu krajach. Po raz pierwszy działania adresowane są zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, co wiąże się bezpośrednio z faktem, że linia Get Ready! zawiera produkty przeznaczone dla jednych i drugich. Sama linia jest pierwszą tak rozbudowaną serią produktów Adidas – mówi Przemysław Furtak, adidas senior brand manager.