Zagranica

Globalny przetarg Pernod Ricard

Marketer szuka jednej agencji do obsługi portfolio wódek.

Pernod Ricard rozpisał przetarg na globalną obsługę reklamową portfolio marek wódki. Do konkursu, który koordynuje szwedzkie biuro marketera, zaproszono kilka agencji sieciowych. Przetarg dotyczy wszystkich – poza Absolutem – marek wódki Pernod Ricard, tj. Wyborowej, Luksusowej i Fris Vodki.

Dotychczas Pernod Ricard współpracował z agencjami na zasadzie projektowej. Przykładowo w Wlk. Brytanii obecnie współpracuje m.in. z TBWA\London, Publicis London, Euro RSCG i M&C Saatchi.

Wyborowa to jedna z najstarszych polskich wódek, która w 2009 r. była najszybciej rosnącą marką wódki w Europie. Luksusowa, również polska marka, jest jedną z najlepiej sprzedających się wódek w Polsce. Fris Vodka to duńska wódka, która stała się bardzo popularna w Stanach Zjednoczonych. Ma kilka wersji smakowych, m.in. Cherry, Grape i Blueberry.

(na podst. “BrandRepublic”)