Pernod Ricard rozpisał przetarg na globalną obsługę reklamową portfolio marek wódki. Do konkursu, który koordynuje szwedzkie biuro marketera, zaproszono kilka agencji sieciowych. Przetarg dotyczy wszystkich – poza Absolutem – marek wódki Pernod Ricard, tj. Wyborowej, Luksusowej i Fris Vodki.
Dotychczas Pernod Ricard współpracował z agencjami na zasadzie projektowej. Przykładowo w Wlk. Brytanii obecnie współpracuje m.in. z TBWA\London, Publicis London, Euro RSCG i M&C Saatchi.
Wyborowa to jedna z najstarszych polskich wódek, która w 2009 r. była najszybciej rosnącą marką wódki w Europie. Luksusowa, również polska marka, jest jedną z najlepiej sprzedających się wódek w Polsce. Fris Vodka to duńska wódka, która stała się bardzo popularna w Stanach Zjednoczonych. Ma kilka wersji smakowych, m.in. Cherry, Grape i Blueberry.
(na podst. “BrandRepublic”)