Kraj

Gniadek i Tobiasz kierują marketingiem LOT-u

Dotychczasowe biuro marketingu funkcjonuje obecnie jako dwa osobne działy.

Magdalena Gniadek odpowiada za działania lojalnościowe, a Marcin Tobiasz kieruje marketingiem i komunikacją Polskich Linii Lotniczych LOT.

Po odejściu w maju br. Joanny Pędzińskiej, byłej dyrektor marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT (patrz MMP24 z 31.05 br.), nasz narodowy przewoźnik przeorganizował funkcjonowanie swoich struktur marketingowych. Biuro marketingu, którym kierowała Pędzińska, zostało podzielone de facto na dwa osobne działy. Pierwszy zajmuje się koordynacją programów lojalnościowych prowadzonych przez PLL LOT, czyli Miles & More oraz LOT Dla Firm, a kieruje nim Gniadek (w LOT pracuje 10 lat). Drugi odpowiada natomiast za marketing, w tym komunikację marketingową, a kieruje nim Tobiasz (w LOT od 6 lat). Wcześniej obydwoje podlegali Joannie Pędzińskiej.

W dzisiejszym wydaniu MMP24 piszemy także o najnowszej odsłonie kampanii reklamowej LOT-u.