Kraj

Go Culture i debata o festiwalach

Agencja inicjuje cykl spotkań ekspertów dotyczących udziału marek i brandów w przedsięwzięciach kulturalnych.

Specjalizująca się w promocji wydarzeń kulturalnych agencja Go Culture inicjuje cykl spotkań ekspertów. Szefowie najważniejszych polskich festiwali i instytucji kultury spotkają się w czwartek, 17 stycznia, by rozmawiać o festiwalach, w tym udziale marek i marketerów w tych wydarzeniach.
Uczestnikami wieczoru “Festiwale przyszłości” będą m.in. twórcy i szefowie: Łódź Design, Międzynarodowego Festiwalu Fotografii w Łodzi, Festiwalu Szekspirowskiego w Gdańsku, Warszawskiego Festiwalu Skrzyżowanie Kultur, T-Mobile Nowych Horyzontów we Wrocławiu, Warszawskiej Jesieni, Brave Festival we Wrocławiu czy Ethno Port w Poznaniu. W debacie udział wezmą też reprezentanci instytucji kultury, znawcy komunikacji, mediów i reklamy oraz dziennikarze.

Od 2011 r. Go Culture prowadzi autorski program edukacji kulturalnej “Przystawka z kultury”, cykl spotkań entuzjastów kultury z ekspertami. Nowa inicjatywa “Przystawka z kultury. Spotkania ekspertów” to kolejny etap rozwoju tego programu.