Podczas tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum na Słowenii Adrian Holmes, executive creative director Young & Rubicam EMEA, będzie przewodniczącym jury oceniającego prace w kategoriach: film, press, outdoor i radio. Olivier Altmann będzie miał decydujący głos w ocenieniu kampanii reklamowych, przewodniczącym jury interaktywnego będzie Bram de Rooji, creative director Euro RSCG 4D Amsterdam, jurorom oceniającym zgłoszenia w kategorii PR przewodniczyć zaś będzie Eliza Rogalski, managing partner of Rogalski Grigoriu Public Relations. Golden Drum 2010 odbędzie się w Portorożu w skróconej w tym roku do czterech dni formule od 6 do 9 października br.
Jedynym wybranym do tej pory jurorem z Polski jest Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny McCann Erickson, zaproszony do udziału w pracach jury oceniającego kampanie reklamowe (patrz MMP24 z 6 maja br.). Pełen skład jury nie jest jeszcze znany.