63-osobowe jury z 28 krajów przyznało nominacje następującym agencjom z Polski: Syrena Communications Warsaw dwie nominacje za kampanię “The Death of the Warsaw Palm” przygotowaną dla UNEP GRID-Warsaw Centre, w kategoriach: Social Good (non-profit social good) oraz Genius Loci Loci/Local Spirit. Gong powalczy o nagrodę w kategorii OOH (media & entertainment) dzięki kampanii “The art of stealing” przygotowanej dla Netfliksa. Szansę na aż 11 statuetek w tegorocznej edycji konkursu ma McCann za kampanie “Safe Waze 2 Shop” oraz “Chłopi 2050”. “Safe Waze 2 Shop” dla Mastercard otrzymało dziewięć nominacji w kategoriach: E. Digital, Mobile & Technology, Apps and Mobile Content; C. Engagement, Creative use of Data; C. Engagement, Real-time engagement; D. Digital, Mobile & Technology, Digital & Mobile Creativity; C. e-commerce, Community & Use of Experience, Community Management; C. COVID-19, E. Health & Wellness, Health & Wellness Tech, E. Activation, Mobile Activation, G. Innovation, Innovative use of Technology. Chłopi 2050 (“The Future Peasants”) dla Storytel we współpracy z Mastercard i gazeta.pl otrzymało dwie nominacje w kategoriach A.Genius Loci Loci/Local Spirit i B. Social Good, Profit Social Good.
Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej 27. edycji konkurs Golden Drum odbędzie się dziś podczas Grand Award Ceremony w Portorož w Słowenii. Galę będzie można bezpłatnie śledzić tutaj.