Kraj

Gong przygotował kampanię serwisu Morizon [wideo]

Media zaplanował i kupił ZenithOptimedia Group.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhgXFzmsHBLo%22%7D
Agencja Gong odpowiada za kreację kampanii serwisu z nieruchomościami Morizon.pl (Melog.com). Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji oraz internecie pod hasłem “Jeden Morizon, milion mieszkań”. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca maja br.

Media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.