Przetargi

Gong wygrywa obsługę Ceneo.pl

Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę porównywarki cen. Kampania ruszy w drugiej połowie października.

Agencja Gong będzie odpowiadać za działania full service dla Ceneo.pl w związku z planowaną jesienną kampanią marketera. Jest to efekt wygranego, zamkniętego przetargu ogłoszonego na początku sierpnia br., do którego zaproszonych było sześć agencji. Po pierwszym etapie klient zdecydował się na wybór dwóch agencji, których zadaniem było uszczegółowienie warstwy kreatywnej oferty.

Kampania rozpocznie się w drugiej połowie października i obejmie zasięgiem ogólnopolskie kanały TV, radio, outdoor i internet. To kolejna odsłona współpracy pomiędzy agencją Gong a Ceneo.pl. Wcześniej agencja realizowała z sukcesem kampanie “Łowcy promocji” oraz “Ceneo mobilne”.
 
Za zakup mediów ATL w ramach najnowszej kampanii odpowiada dom mediowy Equinox Polska. Zakupem mediów online zajmuje się dział marketingu Ceneo.pl.