Kraj

Gong wzmacnia kreację i strategię

Do agencji dołączyły trzy nowe osoby.

Agencja powiększyła działy kreacji i strategii. Marcin Zieliński objął stanowisko senior strategy plannera. Z wykształcenia socjolog, z backgroundem etnograficznym. Ma ponad osiem lat doświadczenia w działach strategii polskich sieciowych agencji reklamowych, ostatnio jako szef działu strategii agencji Nairobia. Autor i współautor licznych koncepcji komunikacji, między innymi dla miasta Gdańsk, RWE Stoen, Kompanii Piwowarskiej, Dr. Gerarda i Baltony.

Grono copywriterów zasiliła Anna Górecka-Boraca. Przez ostatnie dwa lata związana z agencją ArtGroup, pracowała dla takich marek, jak: Tauron, Grupa Żywiec, Makita, 3M czy TA Hydronics.

Marcin Kowalczyk został mianowany na stanowisko graphic designera. Do Gonga trafił z Wrocławia. Pracował m.in. w Janmedia czy HyperCrew, gdzie realizował projekty dla takich marek. jak: Avon, Deutsche Bank, Grupa Żywiec, czy Santander.