Kraj

Goodyear z wiosenną kampanią sieci Premio

Celem działań jest wzmocnienie świadomości marki.

Goodyear z wiosenną kampanią sieci Premio
Premio, ogólnopolska sieć serwisów samochodowych typu fast-fit (Goodyear Dunlop Tires Polska) licząca  ponad 100 punktów, rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną. Działania obejmują internet oraz stacje radiowe – ogólnopolskie i regionalne. Dodatkowo kampania będzie wspierana materiałami w serwisach (POS).

Kampania promocyjna, której celem jest wzmocnienie świadomości marki Premio przebiega pod hasłem “Kochasz swoje auto? My również”. Od połowy marca do 8 kwietnia br. w największych stacjach radiowych w Polsce, tj. w RMF FM, Radiu Zet, Trójce Polskiego Radia, a także w wybranych stacjach regionalnych, można usłyszeć spoty reklamowe. Ponadto Premio będzie obecne w RMF FM jako sponsor faktów sportowych. 20-sekundowy spot radiowy zawiera informacje o najważniejszych usługach w ofercie Premio, które kierowcy mogą wykonać w każdym z serwisów, tj. wymienić opony oraz przeprowadzić wiosenny przegląd samochodu, polegający m.in. na sprawdzeniu poziomu oleju, hamulców czy amortyzatorów.

Działania w stacjach radiowych uzupełnia kampania reklamowa w internecie. Premio będzie obecne w najważniejszych portalach motoryzacyjnych oraz biznesowych, tj.: Onet.pl, Gazeta.pl, Money.pl, Interia.pl, Samar.pl oraz należących do wydawnictwa Polskapresse. Dodatkowo  w serwisach Premio umieszczono gazetki oraz plakaty z informacją o ofercie opon letnich.

Kreacja została przygotowana na poziomie europejskim, a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Universal McCann i Upgrade Marketing.