Kraj

Google+ przyciąga na razie tylko media

Wśród topowych polskich profili firmowych nie ma typowych marek konsumenckich.

Firmy mogą zakładać swoje profile w serwisie społecznościowym Google+ od niemal początku listopada br. Data uruchomienia usługi była taka sama dla Polski jak dla pozostałych krajów.

Według zestawienia serwisu Plustat.pl najpopularniejszym profilem jest Antyweb mający ponad 2 tys. obserwatorów. Na kolejnych pozycjach znalazły się Niebezpiecznik.pl i FilesTube.com. Wszystkie trzy należą do kategorii serwisów technologicznych.

Najwyżej notowane w zestawieniu powszechnie znane firmy to media. Profil “Gazety Wyborczej” jest na dziewiątej pozycji z liczbą ponad 500 obserwatorów, na pozycji 16. jest “Men’s Health Polska”.

Na szczycie rankingu Google+ nie ma natomiast na razie typowych marketerów. Najwyżej umieszczona marka to Play, zajmująca 33. pozycję.