Kraj

Goplana i Solidarność podsumowują rok

Marki z portfolio Coliana przygotowują dla konsumentów innowacje w 2015 r.

Goplana i Solidarność, należące do Grupy Colian, podsumowały ostatni rok. O ile nie był to rok intensywnej aktywności marketingowej, o tyle marketer podkreśla, że inwestował w produkt: firma zmieniła szatę graficzną tabliczek, formaty opakowań, wprowadziła nowy kształt czekoladowych kostek oraz rozszerzyła ofertę o nowe propozycje. Do portfolio marki dołączyły duże tabliczki: Oryginalna Mleczna 230 g oraz Choco Choco 245 g, Pistachio 245 g i Toffino 245 g. Na początku przyszłego roku wprowadzi do sprzedaży nowe warianty smakowe 90-gramowych czekolad z nadzieniami pralin i cukierków Solidarności: Mister Ron, Toffino i Złoty Orzech.
Solidarność jest jednym z największych polskich producentów markowych pralin. W tym roku wprowadziła na rynek nową linię produktów. Złota Kolekcja obejmuje praliny: Śliwka Nałęczowska w czekoladzie, Złoty Orzech, Złota Wiśnia w nowej odsłonie. Produkty są dostępne w wielu wariantach opakowań i na różnych poziomach cenowych. Firma zapowiada dalsze umacnianie pozycji w kategorii pralin i czekolad, w tym rozwijanie ofert Goplany i Solidarności. W przyszłym roku Colian zapowiada, że marki zaskoczą konsumentów nowymi produktami i innowacjami. Na razie nie zdradza szczegółów.